VEEL GESTELDE VRAGEN

Heb je een vraag over een reparatieverzoek? Of wellicht een vraag over je reparaties kunt voorkomen? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen.

In het overzicht dat de overheid zorgvuldig heeft samengesteld, ziet u precies voor wie de kosten van een reparatie zijn. Klik hier voor het overzicht. Heeft u nog steeds vragen hierover? Bel ons dan op tel.nr.: +31 (0)475 – 79 40 10

Als naar mening van de huurder de reparatiekosten voor de verhuurder zijn en een melding maakt, maar achteraf blijkt toch dat de kosten voor de huurder zijn, zal de verhuurder € 25,- administratiekosten bij de huurder in rekening brengen. Zijn de reparatiekosten voor de verhuurder, dan worden er geen administratiekosten in rekening gebracht.

U kunt het formulier hiernaast invullen, dan nemen wij contact met jouw op. Heb je al nagekeken voor wie de kosten van de reparatie zijn? Nog niet? Klik dan hier om naar het overzicht te gaan dat de overheid met zorg heeft opgesteld.

U kunt ons 24 uur per dag bereiken op tel.nr.: +31 (0)475 – 79 40 10 of mail ons via info@hvgwoonpartners.

Bel ons op tel.nr.: +31 (0)475 – 79 40 10 en we proberen zo snel mogelijk in contact te komen met de monteur.

Is de reparatie uitgevoerd, maar het probleem blijft nog altijd bestaan? Bel ons op tel.nr.: +31 (0)475 – 79 40 10 of mail ons via info@hvgwoonpartners. We nemen dan contact met je op om te kijken hoe we het probleem alsnog oplossen.

Zorg dat je geen frituurvet of jus door de gootsteen gooit, dit kan verstoppingen veroorzaken. Haal ook regelmatig haren uit het doucheputje.

Regelmatig heet water door de afvoer gieten doet wonderen. Je kunt er ook een beetje soda bijdoen om de gootsteen schoon te houden.

REPARATIEVERZOEK

Voor wie zijn de kosten?

Zijn de kosten van een reparatie voor de huurder of voor de verhuurder?

Als er iets aan uw woning hersteld moet worden, kunt u een reparatieverzoek indienen. Vul hiervoor a.u.b. het formulier hiernaast zorgvuldig in.

Wij, of een uitvoerend bedrijf, maken dan zo snel mogelijk een afspraak met u voor de uitvoering van de te verrichten werkzaamheden. Soms kan het zijn dat we een expert naar u sturen om de reparatie te beoordelen.

Spoed? Voor noodgevallen zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer +31 (0)475 79 40 10. Onder spoedeisende storingen vallen:
  • stroomuitval
  • waterlekkages
  • CV storingen
  • inbraakschade
  • brandschade
Valt de reparatie onder uw verantwoordelijkheid? Dan betaalt u ook ‘s avonds en in het weekend zelf de kosten. Reparatiekosten buiten kantooruren zijn vaak een stuk hoger.

Reparatieverzoek indienen

    *verplicht veld

    © 2022 – HVG Woonpartners. All rights reserved.