Reparatieverzoek

Als er iets aan uw woning hersteld moet worden, kunt u een reparatieverzoek indienen. Vul hiervoor a.u.b. het formulier hiernaast zorgvuldig in.

Wij, of een uitvoerend bedrijf, maken dan zo snel mogelijk een afspraak met u voor de uitvoering van de te verrichten werkzaamheden. Soms kan het zijn dat we een expert naar u sturen om de reparatie te beoordelen.

Wilt u weten welke kosten voor de huurder en welke voor de verhuurder zijn? Klik dan op onderstaande button. Is dit niet duidelijk voor u, neem dan contact met ons op.

Spoed? Voor noodgevallen zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer +31 (0)475 79 40 10. Onder spoedeisende storingen vallen:
  • stroomuitval
  • waterlekkages
  • CV storingen
  • inbraakschade
  • brandschade
Valt de reparatie onder uw verantwoordelijkheid? Dan betaalt u ook ‘s avonds en in het weekend zelf de kosten. Reparatiekosten buiten kantooruren zijn vaak een stuk hoger.

Reparatieverzoek indienen

    Overlast melden

    Overlast van buren kan iedereen overkomen. Bijvoorbeeld door lawaai, rommel of stank. Het zijn in beginsel vaak kleine ergernissen die pas een probleem worden wanneer de vele irritaties zich opstapelen. Indien u last heeft van uw buren, wacht dan niet te lang met praten! Want vaak kunt u de overlast zelf oplossen. Het beste is om eerst zelf, in een vriendelijk gesprek, aan uw buren uit te leggen waar u last van heeft. Soms weten uw buren niet eens dat zij overlast veroorzaken. Blijf in ieder geval altijd kalm tijdens zo’n gesprek. Boosheid leidt vaak tot ‘niet zo bedoelde’ uitspraken en dan wordt het van kwaad tot erger. Komt u er samen niet uit, dan kunt u bij ons een melding doen van overlast. Gebruik hiervoor het contactformulier. Wij kunnen u adviseren, waar mogelijk bemiddelen en u eventueel in contact brengen met een bemiddelingsbureau.

    Bij ernstige acute overlast waarbij bijvoorbeeld sprake is van agressie en ernstige geluidsoverlast kunt u het best direct contact opnemen met de politie, bereikbaar op telefoonnummer 0900-8844.

    Zelf klussen

    Uiteraard richt u uw huurwoning graag in naar uw eigen persoonlijke smaak. HVG Woonpartners B.V. begrijpt dit en wij staan daar in beginsel positief tegenover. In veel gevallen kan dit een verbetering betekenen van de huurwoning en dat stellen wij natuurlijk op prijs. Als huurder van HVG Woonpartners mag u daarom na toestemming uw woning zelf aanpassen naar uw wensen.
    Vraag wel altijd eerst onze toestemming als u zelf wilt gaan klussen. Dus vóórdat u gaat klussen dient u met ons contact op te nemen. Wij adviseren u graag.

    Neem contact met ons op!

    Zoekt u contact over een vraag, compliment of klacht, dan helpen wij u uiteraard graag. Vul het contactformulier in of stuur een e-mail.

    Vergeet niet om uw naam, adres en telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken te vermelden. Met deze gegevens kunnen wij u sneller helpen.

    Background

    Contactformulier

      © 2022 – HVG Woonpartners. All rights reserved.